hur det gick hos läkaren

Förlåt för seeg uppdatering men sov i båten inatt och ni kanske undrar hur det gick hos läkaren? Ah somsagt vi åkte till hudkliniken i Linköping och det tog ca 2 timmar där, dom tog flera blodprov, dom tog även ett prov i mitt ansikte så dom skärde ut en bit från min panna, inte så kul att gå runt med det i sommar kanske.. men då vet ni varför jag ser ut som jag gör och kan ju säga att det är jobbigt som f*n. men provresultaten kommer Första Augusti. Det kan troligen vara nån sjukdom som gör att jag inte får vara i solen, och jag är ju precis inte den tjejen som undviker solen annars! men får bara ha starkt solskydd i sommar och leva livet ändå! :)

Nu är jag allafall hemma och imorgon åker vi till Stockholm i 2 nätter. Skriver mer om det ikväll, nu ska jag fixa med min nya iPhone!! PUSS



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0