fredag tomorrow !

ush vad veckorna går fort ! både bra & dåligt..
men ja min statistik har börjat springa neråt :( inte bra , flåt om jag inte uppdaterar bra men ska verkligen försöka lägga in minst ett inlägg per dag !


Idag gick jag hem från skolan vid 11 för jaa.. ni såg ju inlägget under, kkanske har halsfluss igen. skit ont :(
När jag kom hem frös jag som f** så jag tog ett varmt & skönt bad oh checka på film hehe :)

Nu ska jag plugga lite matte som jag faktsiskt ser fram emot ! (a 
 
Filmtips - 
27 dresses (gillar skådespelarna i den!)
The uninvited super bra film
The A-Team (inte riktigt min filmsmak men den va klockren)

ska försöka lägga in nåt filmtips varje dag på bloggen , kommer va både mycket gammla & nya filmförslag.



pussN



Kommentarer
Bästavän <3

ja älskar dej vännen min <3

vi klarar ALLT <3



Blogg: http://enblickavmej.blogg.se/
2010-12-02 @ 19:29:05
johanna

bästavän <3



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-12-02 @ 21:21:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0