new tv !

Idag jobba jag till 3 , sen åkte jag till Ingelsta med mamma & syster , vi kolla både på tv till mej & systemkamera till syrran :)
Jag hitta en super snygg & bra Samsung LCD tv , full hd , med 2 USB ingångar , 32 tum ! Den kosta 3999 kr , på rea va den. det fanns billigare tv men jag gillade verkligen den här & designen på den och jag personligen tycker det är viktigt med hur tvn ser ut haha. Men blev allafall nöjd med den som ni kanske märker :)  Min andra Tv va mycket minde så det vart en väldans skillnad.

Om den ser röd ut i vissa bilder så är det bara för att det skiftar lite rött i den ibland men den är Svart, det röda är nog blixten som gör att det syns mycket mer än igentligen.





snygg "fot" på tvn ! :D



grymt snyggt med en glas ram runt hela tvn !





TAGGA NYÅR IMORGON FAMILJEN OHLIN & DAHLQVIST !

pussN




Kommentarer
Jessica

Så himla nice!

Filmkväll hemma hos dig någongång nästa vecka då?



2010-12-30 @ 22:44:27
johanna

haha nice nice !



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-12-30 @ 22:57:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0