Båten i helgen som vanligt ;)

jahopp då är det fredag igen ;d hoppas det blir fint väder i helgen för ska till båten..
nice nice

hehe ohsen är jag super glad för på torsdag nästa vecka ska jag, eve, ellen, sofia, sofie oh syrran & hennes kompis åka till grönan tillsammans en heldag :D bästahh kommer det bli med er tjejer ! haha hoppas vi inte går vilse i stockholm bara (h


                                                                                                                                                                             

sen har jag gjort en video, cheka om ni vill men den är till min bästavän :)

 ----->  http://www.youtube.com/watch?v=z2o8vjUoZqU  <------


Peace & love from me

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0