drar till emma tärnings land idag :D <3

nu är det så att jag ska åka till älskling emma tärnings land idag till torsdag :D
oh det är super duper bra för jag har saknat henne så mycke. och det kommer bli hur bäst som helst som vanligt när man är med emmis :'D <3
 
men jag är lite rädd för jag ska åka buss själv ut till arkösund ^^ hehe lycka till te mej ! :')
oh jag finns på mob så det är bara att ringa oh messa, ifall ni vill ha mitt nr fråga.

ah har inte så mycke oh seja mer :D ohsen i helgen blir det båten med kanske grannarna ;d skulle vara nice.

peace & love from me

Kommentarer
TUVA

ha det såå kul <3



Blogg: http://tuvaasandberg.blogg.se/
2010-07-08 @ 18:50:24
johanna

vi hade fett kul ;D §



2010-07-08 @ 18:57:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0