frida forsby

frida forsby herregud vad jag saknar dej gumman ;(
det var säkert 3 år sen ridlägret var ohsen dess har jag inte sett dej, jag vill ha dej närmare, flytta från stockholm oh flytta hit till nrkp älskling !
jag fick tårar i bilen hem från lägret när jag tänkte på att jag kanske aldrig mer skulle få se dej oh jag får tårar ännu idag när jag tänker på hur underbar du är oh jag aldrig kommer få träffa dej , det känns som det nu allafall. 
en vecka på lägret oh det kändes som jag hade känt dej hur länge som helst.
frida du kan alltid alltid ringa mej om du vill snacka om nåt eller vadsomhelst,
för du är en hur snäll tjej som helst oh jag vill aaldrig släppa kontakten med dej ! ♥





kolla på ungen kan man va sötare


Kommentarer
Fridaa

Gumman du är så himla fin. Ja vet det va sjukt länge sen vi sågs. Kanske kan träffas i sommar? jaa vi hade sjukt kul på de lägret och jag e jätteglad att jag just träffade dig, sjukt underbar människa som betyder massa för mig. Läste de här och ögonen fylles än en gång när jag tänker på dig.. Behöver träffa dig igen och få tbx känslan man fick. Vi har inte sets på evigheter och så får de inte vara. Sökte på google på mitt namn såg att du hade lagt upp en bild på mig, har aldrig ens sett att du har en blogg och jag blir såå rörd bara att jag tänker på att du ens kommer ihåg mig och tänker exakt som jag gör. Saknar dig enormt min mycket älskade johanna <3333333



2010-11-21 @ 01:38:05
Fridaa

Gumman du är så himla fin. Ja vet det va sjukt länge sen vi sågs. Kanske kan träffas i sommar? jaa vi hade sjukt kul på de lägret och jag e jätteglad att jag just träffade dig, sjukt underbar människa som betyder massa för mig. Läste de här och ögonen fylles än en gång när jag tänker på dig.. Behöver träffa dig igen och få tbx känslan man fick. Vi har inte sets på evigheter och så får de inte vara. Sökte på google på mitt namn såg att du hade lagt upp en bild på mig, har aldrig ens sett att du har en blogg och jag blir såå rörd bara att jag tänker på att du ens kommer ihåg mig och tänker exakt som jag gör. Saknar dig enormt min mycket älskade johanna <3333333



2010-11-21 @ 01:39:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0