gröna lund bäst !

HERREGUD bästa dagen på länge skit kul var det :D

Jag, EvelinaSigurjonsdottir, SofieJacobsson, SofiaJangard, Tessan & Emma, åkte med bussen 8.40 från norrköping till stockholm helt själva haha jag trodde aldrig vi skulle hitta till allt men det gick super duper bra ! :)

så vi kom fram när grönan öppna ;d PERFA LIKSOM !
ah så börja vi åka massa roliga karuseller , jag åkte typ allt förutom fritt fall oh insane men min galna syrra åkte allt-.-

haha allfalll så blev det en jätte lyckad dag förutom att det nästan var för varmt att springa runt där bland alla karuseller xd. Men ah tack tjejer för dagen, det måste göras om nån mer gång ! ♥

 - nu kommer en liten bildbomb från grönan




- eve & jag påväg upp i jetline





- eve i släng-gungan





- sofia & halva mig ;)





- syrran i fritt fall





- jag & eve påväg upp i jetline





- min älsklingar , eve sofie sofia





- haha jag stressad påväg till city terminalen





- jag & eve


peace&love from me.. ♥


Kommentarer
a

johanna du är grymt söt !:)<3



Blogg: http://annaekman.blogg.se/
2010-07-29 @ 20:51:56
johanna

hihi tack , fast du är super duper sötare gumman ! :') <3



2010-07-30 @ 15:12:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0