helgen ;)

fredags; på kvällen firade vi tessans pappa mattias som fyllde 40, grattis grattis :) så vi var väl där till 11 oh hade massa skoj med tessans kusiner så gulliga var dom. dom var  typ 5 år :D och så fick jag en kram av dom alla innan jag gick :')

lördags; vakna vid 8 tror jag, sen var det att åka till båten, sen vid 11 kom våra grannar, viktor wilma lotta oh hasse Lundberg :D skit nice vare med dom i båten. Så dom sov över till söndagen. HAHA herregud det kommer nog en liten video snart på när Viktor hoppar i vattnet med Wilmas handduk som en jävla Supermaaan hahaha :D !
och på kvällen blev det mys med grillning bad och film :))


söndags; vi låg på Ämtö ett tag med båten oh sola och bada med alla :D sen åkte vi vidare till en sandstrand ohsen blev det att åka hem :) oh nu när jag kom hem så såg jag hur solbränd jag har blivit :D

ajuste hehe vi träffa Vendela Ringdahl på Amtö med, var länge sen jag träffa henne så det va chill :D <3


                                                                                                                                                                          

men nu ikväll bli det att nörda alla hajen filmerna (H)    det var den första skräckfilmen som kom !




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0