help me !

ÅH jag blir gaaaaaleeen jag har hört en låt på radion som jag inte kommer ihåg vad den heter
men den går typ såhär i refrängen (tror jag hehe xd)  " I need to be born Need to SEN NÅNTING

SNÄLLA OM NÅN VET VAD DEN HETER SEJ TILL MEJ ! :O
 

                                                                                                                                                                        

juste kanske kan lägga till att jag fått reda på att Billy Boy (en häst som stog på nfk hehe) allafall har blivit avliden pågrund av tarmvred
:( R.I.P
han va sjukt snäll den hästen .. <3

slänger in en bild på han , inte så bra men hade ingen annan 


Kommentarer
Ellinor

Jag tror jag vet vilken låt du menar. Den jag tänker på heter I rather be with you - joshua radin. och den går så i räfrängen :D



Blogg: http://ellisfredrika.blogg.se/
2010-07-31 @ 17:47:42
JOHANNA

TACK ! :D <3



2010-07-31 @ 19:44:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0