konfermerades idag

idag vakna jag vid 7, gick upp oh ducha oh fixa iordning mej för skullt vara vid kyrkan klockan 9.
så träna vi lite inför konfermationen, sen vid 11 börja allt.
Jag va så himla nervös i början så jag skaka  haha ! men det blev bra sen förutom att jag typ dog av värme :D
haha vi spela upp lite pjäser oh sjöng lite ohså , vi sjöng en jävla fika sång haha aså herregud jag typ stog oh garva när vi sjöng den . Sen var det slut oh vi sa hejdå till alla :'( kommer faktiskt sakna alla i konfermation gruppen. <3

men ah åkte hem med släkten oh fick presenter hehe :'D fick 1,100 kronor, en guldring i vit guld med diamanter jätte fin, ett fint halsband, 500 kronor i presentkort på klockaffär, och jag är jätte glad :D

äntligen har man lite pengar hehe, + 500 på bankkortet. 

                                                                                                

sen på eftermiddagen idag åkte jag syrran oh bästavän Sofia Jangard till klarsjön , dö skönt var det ! :D
ALLTID KUL MED DEJ FIA !
tack för en underbar dag alla :)


peace & love from me




en gullig bild på sofia & mig i klarsjön :')




mina pengar jag fick :)





ah resten jag fick 



 

kommer sakna er ♥





ohså avslutar vi med en COOL bild när jag sitter på sofias rygg haha :D LOVEYA !


Kommentarer
Anonym

Vad gick du på för konfirmation? :)



Blogg: http://ellisfredrika.blogg.se/
2010-07-15 @ 11:43:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0