Ny Vecka ...

och den är redan typ fullbokad ;o fast det är väl bra annars sitter jag bara inne som en jävla nörd vid datan.

måndag: Hageby oh ingelsta med syrran oh mami.
tisdag: Träffa JessicaBjörk wuhuu;*
onsdag: Cykla till Söderköping oh smultronstället med syrran oh mami. (ifall syrran orkar haha!)
torsdag: HAHA ni kommer inte tro det men ehe jag och mamma ska på bio och se på Shrek4 i 3D.
det va mammas idee hon är lite rolig när det gäller filmval ;)

fredag ohsen hela helgen vara ute med båten och träffa micha oh jonas YEES.


nu ska jag snart fixa mej för att sen åka till mamis jobb med syrran ohsen till ingelsta !

peace&love from me 

ajuste HAHAHAHA en mening som jag garva åt jag vet inte hur länge HAHAH
kolla här..
när mamma var liten gick det typ en sak på radio där man kunde ringa in oh gissa på saker oh lite.

sen ringde en kanske 9 - åring in till radion
och så sa radiogubben så här..

- Säg en frukt som börjar på B.

(killen tänkte oh satt oh sa för sej själv ba.. ban.. b-ban.. men han kom aldrig på banan)

sen säger killen såhär..

- Babelsin då jävla gubbjävel !

HHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH !

min humor ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0