saknar henne..

så det gör ont i mitt hjärta, men min bebis du kommer alltid finnas i mitt hjärta. det finns ingen som du. jag älskar dej över hela mitt hjärta, jag kan bara inte släppa taget om dej, jag vill hålla om dej hela tiden känna din blöta nos och din lena päls. jag saknar och älskar dej så himla mycket min ängel.
kommer aldrig hitta nån som är bättre än dej. tårarna bara rinner när jag tänker på min bebis, jag orkar snart inte. varför varför va du tvungen att lämna oss.. men jag känner att du inte är borta helt du finns där nånstans. och jag kommer aldrig glömma dej älskade molly  ♥
det går inte att förklara hur underbar den här kaninen var.. & hur mycket hon betydde för mej.. ;'(
jag hoppas hon förstår att hon var en familjemedlem för oss och även fast hon inte är här så älskar alla henne lika mycke. alla saknar henne, våran ängel vila i frid  ♥




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0