evelina sover här inatt :)

hhej hej bloggen , länge sen ? - ja det tycker jag nog :D

nu äre så att jag har precis tvättat mitt blonda hår hehe, oh snart kommer allrabästavän Evelina Sigurjonsdottir hit :D
hon sover hon är inatt  :) mysigt ! ska se på massor med film , hoppas jag hehe. Och vi kanske tar ett par *gulliga* bilder om hon vill, oh imorn blir det att cykla till skolan med henne då, ohsen ha nationella prov hela dagen i engelska
-.-

 men jag tycker det är skit fuskigt för imorn har prolympia oh navesta skolavslutning !
 oh vi sitter och har CEPE prov, och slutar inte förens på fredag :/
men livet är orättvist..

jaja men nu ska jag fixa lite innan bästisen kommer hit !

peace&love from me ♥




slänger in en bild på mej oh bästisen :')







Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0