F A N , HUR LYCKAS JAG ? :D

ah mitt sommarlov börjar med att jag är  s j u k  fyfan aså så jävla segt !
känns som jag har halsfluss eller nåt för kan knappt andas för att jag har så himla ont i halsen..oh så har man f e b e r med oh det snurar i hela jävla huvet så fort man ställer sej upp oh jag spydde nästan imorse, oh har ont i hela jävla kroppen :@

HAHA bra start på sommarlovet känns som det aldrig kommer försvinna har haft det i 2 dar nu, gör lika ont.
SÅ NU ÄR JAG JÄVLIGT IRRITERAD EFTERSOM JAG INTE KUNDE FÖLJA MED OH FIKA IDAG PÅ STAN MED ALLA ÄLSKLINGAR .. OH JAG KAN INTE FÖLJA MED IKVÄLL PÅ SKUMNATTEN !

vet inte ens om jag pallar med ridningen imorn även fast det är sista gången :'(
men får hoppas det.

hur fan lyckas jag med det här när jag inte varit sjuk på HELA FUCKING året -.-


peace&love from me 


men ni får en bild på mej hur jag såg ut på studenten & skolavslutningen.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0