irriterad nu.

hehe jag kan ju börja med oh säga att jag har halsfluss som jag trodde, för vi va på vårdcentralen idag.
så jävla segt är det att bara ligga inne oh kolla på film oh tv .. jag vill ju ut oh ha kul med alla älsklingar :(

men ska äta pencelin i 10 jävla dagar nu, oh har snart redan varit sjuk en vecka , SÅ IRRITERAD ÄR JAG !
jag har inte ätit riktig mat på 2 dagar nu typ, har bara ätit typ rinnande saker som nyponsoppa oh fil. så jag orkar ingenting jag orkar knappt kolla snart oh min kropp är sjukt seg.
hehe så här ligger man med feber oh sjukt ont i halsen (Y) -.-

men få hoppas att jag mår okej i veckan så att jag orkar gå på alla konfa träffar !

- kom med filmtips med ! :D



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0