RIKTIGT FUCKING BRA HUMÖR ÄR JAG PÅ !

jag är på skit bra humör förutom att min hals gör sjukt ont , men mami skulle köpa halstabletter ! (a

Men ah jag har 3 anledningar att vara glad över

• Jag har börjat tänka framåt i livet , & på positiva saker, man kan liksom inte spola tillbaka tiden, så man får göra det bästa av situationen.
man lever bara en gång !

• Plus att jag har varit & ridit oh kom hem nyss och det är så himla underbart jag blir på bra humör direkt när jag har ridit ! & så blev jag lite extra glad när ridläraren sa att jag passar jätte bra med min älsklings Norbert, oh sånt tycker jag om att höra:D

• …
På FrEdAg Är DeT SkOlAvSlUtNiNg ! :D:D:D:D:D ♥

och imorn är jag ledig pågrund av kusins student så nu är det bara att vänta in fredagen :))
&så kommer jag nog på Rambodals skolavslutning imorgon på morgonen :))


peace&love from me 




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0