a moment like this

måndagen gick ganska fort ! börja med engelska på förmiddagen , sen "lunch" , sen idrott hehe vi hade judo på idrotten & det va i eneby i judohallen haha fyfan jag min klant tog mina converse skor idag i snön & Skit vad jag frös !! Allafall sen tog alla tjejor spårvagnen in till söder vid klockan 1 , & ellen och jag skulle hinna med 13.39 bussen men vi kom fram i söder 13.42 SnARk , allafall så palla inte ta bussen så tog spårvagnen med allrabästa evsi till navesta och gick därifrån hem -.-

nu ska jag se på film ha det bra pojkar & flickor !

Dagens Låt
River flows in you - yiruma



jag & bästa fia nörda den i skolan idag hehe sen börja vi dansa till stamp on the ground jaja vi är VERKLIGEN som vi är :') haha fyfan kan sitta och garva sönder åt allt jag gör med dej gumman , fyfan så klockrent

Kommentarer
sofia

haha, bästa vi baby! :D<3



2010-11-23 @ 00:27:16
johanna

BÄSTA VI ! <3



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-11-23 @ 19:35:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0