bästa Oskar Linnros ! ♥

Kan börja med att säga att sofias lilla inlägg under va super gulligt haha :')
& bilder från kvällen med sofia & evelina finns på www.evelinasigurjonsdottir.blogg.se

Men idag vakna jag vid 10 & fixa mej sen drog mami och jag till syrrans dansupvisning , vi hann precis dit typ haha , först fastnar vi med bilen i snön för plogbilen inte att kommit ! det va en halv meter snö över hela jävla parkeringen , sen när vi väl kommer fram till borgen så säger jag : mamma vartfan är min mob !?
Så vi börjar leta i bilen & ringer till dejoch allt & jag hade ljud på !
Sen hörde vi att det ringde Väldigt lågt , sen sa jag stäng dörren & sätt dej i bilen så hördes det inget sen öppna vi & då hörde man , så jag börja gröva i snön somen galning & som tur var låg den där !! haha vi hade typ gått på den så den vart helt nedtryckt i snön. men ah den funka förutom att kameran är paj :( aja.

Sen vid 7 åkte jag bussen in till stan med bästa sofia ! Där träffa vi älsklings Emma ! sen drog vi vidare till skandiateatern där Oskar Linnros skulle sjunga.
Visst jag tyckte han va helt okej innan vi gick på konserten jag tyckte han va fett snygg och hade bra låtar & sjöng super , men nu efter konserten fyfan säger jag , ! UNDERBARA HAN ! det går inte beskriva känslan när han kom in på scenen bästa du <3










sweetie !


jag & sofia GULLIGASTISTAN


sofia & emma <3

nu ska jag sleepa , pussN


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0