chill fredag kväll

idag redovisa jag spanskan så jävla happy för det !
vid 2 hämta mami upp mej vid skolan& vi drog till hageby & cheka i lite affärer och fixa mitt internet till mobilen äntligen ! sen träffa jag älskade syrran där med.
När vi kom hem fika vi , haha bästa jag drack kaffe ! Ikväll blir det att bara chiillaa somfan med massa bra filmer & mina älskade jordnötsringar..

yes sen imorgon är det ingen ridning klockan 9 på morgonen för den är flyttad till söndag då jag även ska jobba i stallet hela dagen.
- Men vid 11 imorgon är det öppet hus på kunskapsgymnasiet , vilka ser man där ? :)

-  jag säger det här för att jag älskar dej & bryr mej om dej - vad tänker du med gumman ?

lägger väl in nåt gulligt inlägg ikväll så att ni inte saknar mej alldeles för mycket ha-ha

puss

Kommentarer
linn

trött på din header ? nu har du chansen att vinna en ny ! klicka bara på länken nedan: http://llinnaandersson.blogg.se/2010/november/vinn-en-ny-header.html#trackback



Blogg: http://llinnaandersson.blogg.se/
2010-11-12 @ 18:15:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0