filmkväll med bästa grupp cicci :)

kom nyss hem från skolan , kom dit vid 5 och vi käka lite sen kom alla föräldrar och snacka om skolresan till göteborg , som kommer bli klokish !
Allafall sen kolla vi på film , Halloween 1 :) haha jag va inte ett dugg rädd , fast där ljög jag liiiiite.
Sen skulle jag stänga dörren fort som faan innan axel kom & och fattar inte hur jag lyckas HAHA men jag lyckades ha min andra hand mellan dörren & väggen ! så klämde fingret rejält det blev typ helt blått och svullna upp somfan ! kändes som jag skulle spy ett tag hehe men ellen älskling va min lilla sjuksköerska..& nu kan jag absolut inte röra fingret gör sjukt ont :(

Men nu måste jag plugga till det jävla kemi provet imorn , så onödigt varför ska vi ens lära oss det ?

Lägger in en bild på mina fina naglar , köpte ett baby rosa nagellack idag med sofia bästavän hihi.


pussN

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0