flåt för den superdåliga uppdateringen !

har inte uppdaterat bloggen sen torsdags & det är söndag nu ! men har verkligen inte varit på blogghumör ..

skriver kortfattat om helgen !
fredag träffa jag älsklings nisse efter skolan :) drog hemvid 5 mami hämta mej i lindö sen var det hoppträning som gällde vid 6 ! hoppa bebisen safyra ,
och det var segt i början.. sen skulle vi hoppa bana på kanske 12 hinder och ett av hindrerna va 2 m BRETT och vanliga hinder är ju typ 3,5 m brett..sen fyran är ju väldigt vinglig fram till hindrerna & jag tänkte det kommer aldrig gå att komma över det hindret jag va ju själv osäker, men det gick bra första hoppet sen andra fatta jag inte vad som hände jag va verkligen säker på att vi skulle över hindret hon hoppa åt vänster och skulle börja springa iväg med mej men jag flöög åt vänster & landa på höften (har fortfarande ont) & fyran rammla också omkull !
dom som såg det sa att det såg hemskt ut ingen fatta vad som hände , men somtur var skadades inte fyran och va bara skakig , och sadeln klara sej ! och jag med hehe  :')

så vi hoppa klart banan & då gick det så himla bra !! eva sa ; behövde du rammla av för att komma igång såhär bra ! så tur i oturen hihi

lördag gick jag & mamma på öppet hus på Kungsgård , & jag har nog bestämt mej för kungsgård - ekonomi - juridik :) sen klockan 5 cykla jag & Sofia till Ellen , där spenderades kvällen med världens undebaraste tjejer !
Ellen Jansson , Sofie Jacobbson , Evelina Sigurjonsdottir , Emma Tärning , Sofia Jangard , Jessica Björk ♥
Sen vid 12 cykla jag hemåt & hemma va det fest haha mamma & pappas kompisar , roligt roligt att se dom så fulla kunde inte sluta garva , sen somna jag vid 3 kanske.

söndag vakna jag vid 12 tror jag sen fixa jag mej lite lite & vid 2 kom matihlda , linda & micka :D
Dom hade deras hundvalp med sej & guuud så jävla fin & söt den var helt jävla sjukt !
- vil ha en huuuuund ! (a
Allafall sen  vid 4 åkte alla till ingelsta & shoppa lite. Kuligt att träffa dom idag !

Helgen har varit super ! & nästa helg är det Oskar Linnros TAGGA !


måste bara skriva ett filmtips , såg den filmen idag för andra gången & den är så himla bra ! jag älskar den verkligen - A walk to remember


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0