hade lust att skriva av mej. inget speciellt inlägg

vet ingenting längre , har ingen lust jag har gett upp. kärlek är ingenting för mej, när jag väl har släppt nån så börjar jag bara sakna den mer och mer.

och ridningen seriöst hur bra går det för mej i den ? kommer aldrig ens komma i närheten att få en egen häst som är min största dröm ridningen och djur är typ mitt liv. funderar på att sluta rida seriöst orkar inte sitta fast på samma nivå och orkar inte se alla andra som har häst och lever min dröm.
och en hund är också helt omöjligt för mej att få , jag vet inte vrf jag inte kan få en , jag säger att jag skulle göra allt för den , den skulle bli mitt liv, men dom lyssnar inte på mej. ni som har egen häst fy vad lyckligt lottade ni måste va.




                                                                                                                                                                    

evelina sigurjonsdottir
sofie jacobsson
ellen jansson
emma tärning
sofia jangard
william taube
alva fredheim
amanda winberg
jessica björk

ni lyser upp mitt liv , jag älskar er ♥

Kommentarer
amandawinberg

johanna jag älskar dej enormt mycket bästa du!

du har en stor plats i mitt hjärta och kommer alltid ha det!;*



2010-11-23 @ 17:05:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0