hatar måndagar

Det enda bra med måndagar är att jag får en timma sovmorgon hehe, annars suger den balle !
Först på morgonen har vi en sjukt seg samling i en timma , sen har vi engelska i en timma , sen har vi rast i en halvtimma som är sjukt tråkigt haha , sen käkar vi sen direkt går vi till idrotten ohsen har vi samling , men dagen är inte slut för mej för jag ska sitta kvar 1 timma varje måndag !! snark..

men idag orka jag verkligen inte va kvar den sista timmen , plus jag hade verkligen sjukt ont i huvet , så drog till mamis jobb & fick pengar till en mumsig hamburgare på max hihi.

Dagens Låt
You're beautiful - James blunt



men nu ska jag käka pussN


- love made me blind.



Kommentarer
linn

sv: haha jaa.. själva situationen är ju hel knäpp. sitter ba och garvar (a) men förstår inte varför ingen gör något åt det liksom.. :/



Blogg: http://llinnaandersson.blogg.se/
2010-11-15 @ 18:22:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0