hemma från stallet !

kom hem vid halv 7 från stallet :) först red syrran sen red jag , hade lekar fyfan vilken fart jag fick upp ,så klockrent kul , vann en lek haha stoolt , sen galopptävling i slutet gick bäst , så kul alla hästar hade då !

allafall nu ska jag berätta om den där cepe störda kille på bussen hahaha fyfan så störd han var.
eve , jag & linnea satt typ i mitten av bussen sen kommer den en kille (som lukta sprit) och börja snacka om att bussen va full ! sen han bah - men jävlar det är ju platser där bak , så han gick tre platser ifrån oss och satte sej , bredvid en tjej typ 14 år. Sen börja han snacka med killarna brediv han som går i sexan HAHAHA dom bara kolla på han & skratta , sen prata han över hela bussen typ så alla glodde & garva. Sen gick en kille längst fram i för han blev typ rädd för han ! hahah shit vad han snacka på han cepestörda aså !
Och jag blev med rädd för han då för han bara börja snacka med massa random människor på bussen !
sen skulle hon som satt bredvid han av ! och hon va skit irriterad på honom , sen skrek hon typ "rör mej inte" & han bah "meh kom igen " (HAHAHAHHAH) sen sa hon "om du rör mej så blir det inte kul" sen han baah sa nåt som jag inte hörde. Sen innan hon gick av skrek hon " fittunge till honom" &han peka fuck you till henne när hon hade gått av & hon hon peka tillbaks !

- HAHAHHA SÅ SJUKT KUL ATT SE !
- Hon var 14 typ & han var kanske runt 40  ! han va verkligen helt jävla skum !
- sen glodde ju alla i bussen på dom & hörde vad sa till varandra.

haha ah allfall nu ska jag ta en varm dusch sen ska jag gå en promenad i det fina vintervädret , älska snö !

pussN


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0