hemma från västkusten :)

Det har varit fyra underbara dagar på Västkusten med Tessan & hennes family ! :)
Eftersom jag inte hunnit blogga medans jag varit där kommer det här bli ett långt inlägg , eftersom jag skriver om alla dagar.

tosdag
Vid 3 gick jag till Tessan och titta på film & lite.. sen vid 4 rulla bilen iväg till Vilbergen för att vi skulle hämta Eimy Lagers väska hehe, sen åkte vi vidare till Västkusten. Vid 5 ungefär var det kolsvart ute & det mysigaste som finns är att åka bil i mörker (a allafall sen kom vi till Jönköping (som ligger vid vättern) allafall & husen ligger liksom uppför bergen runt halva vättern , & vi åkte ju där när det var mörkt ÅH HERREGUD säger jag så fint det var !
Allafall så kom vi fram vid 9 tror jag xd. När vi kommer fram så har dom glömt nyckeln till deras sommarstuga , haha det va lite klantigt och roligt fast ändå inte för mattis fick så sönder ett fönster så att Emma kunde klättra in  & öppna dörren inifrån ;) Sen åt vi nåt lätt & gick oh la oss. Första natten dela vi rum med Eimy & Emma oh haha det gick inte så bra att sova med dom två som skratta 24/7 (a

fredag
Vi vakna vid 10 ungefär & då hade Mattis (tessans dadi) fått upp låset till deras tredje stuga (eftersom dom hade glömt nyckeln till den med) så jag & tessan packa ihop våra väskor fort som fan & flytta in dit, ifrån sötnosarna eimy & emma ! Vid 12 åkte vi till Götsäter & shoppa hehe, handla två texter som man sätter upp på  vägen , en till syrran (fan snäll jag är då) & en till mej.
Handla en mössa där det stog gorgeus passar mej utmärkt ha-ha, sen handla jag en såndär massage grej till huvet :)
På kvällen åt vi räkor och krabbor oh allt möjligt såntdär haha, & jag åt av allt , helt otroligt men tycket om det !
Jag & tessan somna tidigast sen..konsigt att jag somnar tidigt liksom..

lördag
Vakna vid 12 , sen fixa vi oss lite & åkte in till Torps köpcentrum där vi handla mat inför kvällen för tessan & jag laga 3 rätters middag den kvällen :) förrätt - räkmacka  varmrätt - wok med kyckling  efterrätt - päronhavlor med smält after eight på. Väldigt bra gjorde vi det hehe ! Påkvällen skulle jag, tessan, eimy, emma, mattis sträck kolla på filmer som dom hade köpt. men man kan säga att det inte lyckades ha-ha. först efter första filmen drar emma & eimy in till sej..sen efter hälften av andra filmer somnar mattis i soffan& börjar snarka haha, så jag och tessan dra ner till oss & skulle se klart den andra filmen men då lyckades jag somna efter 10 min xd sen försöker ceperna emma & eimy skrämma oss genom att banka på våran dörr men det vart totalt misslykat sötnosar ;)
Så blev våran lilla filmkväll (y.

söndagen
Alla åt frukost vid 10 , sen börja vi städa & packa ihop allt & det tog ungefär 2 timmar haha, men sen vid halv 2 lyckades vi komma iväg. & vi stanna vid MC på vägen hem & käka , sen halvsov alla i bilen påbäv hem.

Det har varit klockrent med er tack för dom här dagarna ! :)

bilder kommer imorn är för trött att lägga upp dom nu,men några finns på min FB, johanna ohlinek @ fb


Kommentarer
josse

oh, vill också ha de där "Love" & "Lycka" !

vart har du köpt de ?:)



Blogg: http://pholove.blogg.se/
2010-11-08 @ 19:36:32
johanna

en affär på västkusten ;)



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-11-08 @ 19:42:33
tessan

det bästa efter ullarde då ;)



2010-11-27 @ 20:14:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0