jag faller för dej , kan du fånga mej i din famn ♥

hello ! :)
idag vakna jag vid halv 7 & jag var rikigt pigg av nån konstig anledning ?  så jag gick upp och käka lite frukost..sen kolla jag lite på tv..sen slog jag in presenten till fars dag..sen städa jag mitt rum..sen börja jag fixa mej ha-ha en lång morgon blev det eftersom jag börja 9 med ! annars brukar jag stressa in i det sista men det var rikigt chill att ha en lång morgon.
Skoldagen gick snabbt också hade liksom 2 pass -eng & idrott- fick tbx min idrottuppgift idag & fick VG, happyface

Vid halv fyra började jag gå till mamis jobb från stan & var där till fem , och nu sitter jag och myser i värmen, blir att ladda ner nån bra film som jag kan glo på medans jag pluggar ;)

Dagens Outfit ♥  (inte så bra bild)
Stickad kofta - Gina
Vitt linne - Gina
Halsduk - Cubus
Tunna Leggins - ingen aning
Knästrumpor med knappar - H&M




Dagens Låt 
Hang with me - Robyn


pussN

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0