monday

idag gick dagen fort som alla andra måndagar !
gick på stan & kolla på svarta uggs hehe ! som mami sen köpte åt mej :) så himla sköna.
Har pluggat lite kurs hemma idag , & tagit ett varmt bad fyfan vad skönt det är när det är så kallt.

Ja har inte mycket mer att skriva ..juste jag kanske ska önska mej färgade linser i julklapp jag har ju vanliga nu men vill ha färgade & min ögonfärg är grön/bruna så antingen vill jag ha bruna eller blåa , men vilken ?


saknar allafall bästa oskar linnros :(
Dagens Låt
17 år - Oskar Linnros
(fanns bara live video på youtube)


ska försöka skriva mycket mer på bloggen nu hädanefter !
- men ni får komma med förslag om ni vill att jag ska skriva om nåt speciellt , det är liksom mest som "dagbok"nu
 pussN


Kommentarer
anonym (läskig)

BLÅ färgade linser!!!



Blogg: http://evelinasigurjonsdottir.blogg.se/
2010-11-29 @ 21:12:26
sofia

fan va läskig anonym blir rädd ju :(



men båda är snuggt hunnie :D

skriv typ film tips, när du shoppat nått lägg upp bilder och så, och fortsätt som du gör hih :D



2010-11-29 @ 21:28:04
Anonym

anonym okej :D haha !



sofia : ah okej hunnie ! :D <3



2010-12-01 @ 16:48:12
Mami

Bruna



2010-12-03 @ 17:30:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0