snö ♥

Vakna idag av att mami väkte mej & sa att det snöa ! jag blev såklart glad eftersom jag tycker snö är så himla mysigt ! Sen fixa jag mej & åkte bussen in till skolan med älsklings sofia som vanligt ♥
Skoldagen gick rätt segt idag & hade sjukt ont i huvet hela dagen , inte nice aså !
På förmiddagen gick vi till gymnasiet & titta på några redovisningar ah det var väl bättre än att sitta och jobba ha-ha.
Efter skolan gick jag & eve på stan ett tag :) Träffa wille vart lite glad sådär har saknat han.
Sen tog jag bussen hem & nu sitter jag och pluggar svenska , ska skriva en berättelse förstår ni..och jag läser aldrig böcker hehe lycka till att skriva en berättelse..

Imorn blir det filmkväll med klassen haha grymt roligt ju :')

pussN


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0