tisdagen :)

först vill jag börja med att säga grattis till min älskling Ellen Jansson som fyller 15 år idag ! - bästafinaste du ! ♥

gammal bild men hade ingen annan men du är så himla sjukt söt ellen ! fyfan :') puss på dej snygging !

Det firades med fika med bästa tjejorna efter skolan , jessi , eve & ellen älskar er.
Sen efter det var det att gå till mamis jobb & sen vidare till HagaGymnasiet där jag träffa alla tjejorna igen hehe, men jag tyckte verkligen om haga gymnasiet ! nu har jag bestämt mej , jag ska inte gå på kunskap allafall !

Men nu ska jag väl plugga lite matte , ha ett bra liv alla haha ! :')

                                                                                                                                                                    

tänker på dej vad jag än gör , du är den enda för mej.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0