torsdag & imorn är det fredagsmys !

flåt om jag inte skrev något inlägg igår men hade inte tid hehe.
har inte tid nu heller haha men skriver ett kort inlägg !

Idag har jag varit i skolan efter skolan gick jag & bästavän sofia jangard och fika på bagarstugan :D alltid lika bäst med dej gumman ! fyfan vad vi kan skratta , det går inte att va med dej utan att få ett garvanfall du är så underbar sofia ! ♥
men sen tog jag en liten promenad ohså och ringde nisse oh snacka ett tag , puss på han.

Dagens Låt
Angel - Akon


sjuttåndenovembertvåtusentio ♥



Kommentarer
sofia

haha shit asså det där med takten, men du är underbar hanni :D<3



2010-11-19 @ 01:18:55
johanna

haha fyfan bästa vi ! :D <3



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-11-20 @ 17:05:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0