fy på mej har inte bloggat på länge !

det har allafall hänt lite i mitt liv efter det sista inlägget..
jaa kan ju börja med att jag va nära på att sluta ridningen..men det går bara inte, tjuter bara av att tänka mig en värld utan ridning & hästar! Ni kanske vill veta varför jag ville sluta.. jo det är såhär att jag tycker det går så himla dåligt för mej i ridningen..men jag ser liksom bara på det negativa, jag ser aldrig det som går bra i ridningen så för börja tänka om!
och tävlingar & jag passar inte ihop eller aså jag blir så himla nervös innan tävlingar det går inte ens beskriva hur jobbigt det är för mej. Men ska aldrig ge upp hoppet !

Men inte bara det har hänt.. jag har shoppat på mej massa fina saker :)
En tröja från MQ 299 kr
Ett linne från Monki 150 kr
2 par byxor/jeansleggins från Vero Moda 300 kr
En BjörnBorg plånbok från Väskan 200 kr
Snörade klack-skor från DinSko 500 kr

Juste sen har jag tagit 2 hål till i öronen ! Nu har jag 4 hål i högra örat & 2 hål i vänstra :)
Jag tog ju högst upp på högra örat & jag trodde jag skulle svimma så jävla ont det gjorde -- (men jag är lite känslig sådär haha)

Men ska draaa nu för ska plugga klart !! senare blir det att titta på bästa idol som börjar. (hatar att titta på idol ensam men aja sånt är livet sometimes ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0