helg snart, stå ut ! :D

Kan börja med att berätta att skoljoggen ändå gick rätt så bra :) aså jag har inte tränat på jag vet inte hur länge ? men jag sprang 5,3 km på 38 tror jag ?:) men vart nöjd med det för att heta johanna ohlin.
Men ah idag har jag pluggat skit mycket i skolan , jag satt kvar en timma för att sen gå till Wille. Träffa han typ en halvtimma , sen skulle han iväg oh gymma -.- så jag bestämde mej för att hem lite random idee sådär :D
Så jag ringde Ellen & hon skulle också gå hem från stan haha :D
Det tog väl typ 40 min eller nåt, var helt död i benen efter igår, skoljoggen aså xd.
Men nu är jag hemma & ska plugga sen se bästa Idol ikväll !
Nu ska man ner & äta TacOs som vanligt (Y)

Dagens Låt
California girls - Katy Perry (ft.Snoop Dogg)


slänger in en liten bild på vad som betyder mest i mitt liv



P U S S !



 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0