helgen har varit klockren !!

Bästa helgen på länge måste jag säga. Det här kommer bli ett långt inlägg men det är det värt haha

Fredags;
Efter skolan följde Amanda Winberg med mej hem, vi packa lite sen skjutsa mami oss till Emma Tärning i Lindö.
Efter ett tag kom Viktor Forslund, Vi gjorde lite tacos haha jag va bäst som vanligt på att laga mat!
Sen ringde Calle Ellis oss & då kommer Calle och Oliver Sehlin hem till Emma, hahaha vi lyssna lite på musik ohså , sen tjata jag & Amanda om att vi ville bada i deras bubbelbadkar haha så då bytte vi om haha fast vi hade inte bikinis på oss så ah satte alla sej i badet förutom Calle och Erik hehe.
Men sen vid typ 1 drog Calle, Erik & Oliver.
HAHAH jag somna som vanligt när alla dragit.

Lördags;
Jag vakna klockan 8 av att jag nästan rammla ner på golvet för att haha det va så fullt i sängen, så jag tog mobilen och gick ut ur Emmas rum och somna om i soffan (Y)
Klockan 12 kom mami & hämta Amanda oh Mej, sen åkte Amanda hem.
& jag gick till Evelina för vi skulle gå till hagbey och handla lite till kvällen.. haha vi tog en vagn och hade en matlista det måste sett roooooligt ut (Y) men det gick super bra förutom att vi typ fick panik på varandra haha.
Men sen åkte jag hem oh ducha sen cykla jag till eve igen och vi gjorde tacos oh lite efterrätt saker..
Vid 6 kom Jessica Björk, Emma Tärning och Sofia Jangard, Vi åt oh lite oh dansa grymt såklart ! (Y)
Vid 9 kom Ellen Jansson :) Hehe vi tog typ 100 bilder under kvällen med eves systemkamera (Y) Jag orkar inte berätta allt som hände under kvällen men måste säga att det va en klockren kväll med er tjejer !
Lite bilder


Emma Tärning & jag  sexigt värre


fuck you bitches


emmsi, jessi, evsi, fia, jag


haha jaaa jag är ju som jag är

Mer bilder finns på Evelina Sigurjonsdottirs Facebook (Y)


Söndag;
Vakna klockan 12 hos evelina, vi åt frulle oh chilla lite sen kolla vi igenom alla bilder från festen, HAHA säger jag bara.
Lite roligt att kolla dagen efter.
Men sen åkte jag hem halv 2 och käka lite sen nu sitter jag & väntar på att eve ska komma så att vi kan åka till stallet!
jalla eve säger jag bara..




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0