johanna är på bra humör (Y)

Yees ni ser rubriken jag vet inte varför jag är så glad jag bara är det hhah men det är väl bra :D
Allafall så ska jag plugga lite nu , sen klockan 6 ska jag titta på när eve , ellen sofie oh alla spelar match i Smedby :O :D
 
Nu kom jag på varför jag är lite glad :D
Eller det kanske är därför eller jag vetifaan haha men jag ska rida hela helgen.
Fredag , Hoppträning på Colorado klockan 6
Lördag , Uteritt i 2 timmar
Söndag , Tävling

Är bara lite nervös eftersom jag inte vet vilken häst jag ska ha på Söndag men startlistorna kommer väl upp på Fredag hoppas jag !

Puss ha en bra kväll alla läsare :)))))))))))))))))


Kommentarer
Anonym

Hejsan, jag säljer en assnygg tröja från bikbok med heta axeldetaljer, kolla :D



http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=117231447



2010-09-01 @ 15:52:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0