lördag , eve & kusin fyller år :)

kom hem från ridningen för en stund sen :) var där sen 9 imorse. Red bebis ponnyn , norbert ♥ han är envis men det är jag med mohaha :').
Nu ska jag ducha sen åka & köpa present till allrabästavän EvelinaSigurjosndottir som fyller 15!! år idag.
Efter det ska jag fixa mej , och ta cykeln till eve sen efter det åka till Jenny kusinvitamin som fyller 37 år idag.
Stort grattis till er båda

måste bara säga att jag är sjukt trött, och har fått ställa väckarklockan dom senaste helgerna! sen tänkte jag att imorn ska jag sova ut.. men när jag kommer till stallet imorse ser jag att jag är stallelev imorn! -.- så ska va där från 8 på morgonen till 5. men aja sånt är livet.



hihi bilden är gullig..bästa eve åt vänster som nu är 15 wuhu :D!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0