saknar bästa turkiet & min älskade molly

bara för jag saknar turkiet sjukt mycke ;o
haha sån tur att vi åkte dit för jag älska det! aså vi åkte ju bara för att det va dåligt väder hemma haha. vill åka tillbaka dit snart :) turkarna va klockrena där, bästa hotellet, fast jag saknar jennifer som jag träffa där :/ får inte tag i hennes fb heller..
det var runt 35 grader både dag & natt haha gick ju fan inte ens att gå i kläder på kvällarna i den värmen..haha ohsen havet var 28 grader varmt. Herregud vad jag saknar det. Nu kommer några bilder så att jag längtar tillbaka dit ännu mer ;o
 titta & njut

jag på stranden hihi



bästa hotellet ♥



pooooolen



liten del av poolområdet :D



på kvällen i turkieeet hehe alla svarta prickar i vattnet är människor som badar :) mysigt.



hotellet :)



liten del av hotellet oh det xd


haha när jag hör den här låten tänker jag på turkiet & alla på hotellet :') haha för när det va minidisco så lyssna dom på den här och dansa till den glöms aldrig haha vuxna stog och dans till den med (h



                                                                                                                                                                     
Jag saknar också min älskade Molly så himla mycket,du betydde så himla mycket, mitt hjärta är inte helt utan dej älskling! jag vill glömma dej på ett sätt för jag klarar inte att tänka på att du inte finns i livet..gråter varje kväll efter dej min ängel, drömmer och vaknar & hoppas att du finns där vid min sida,men det är helt tomt jag vill inte att det ska va så längre! saknar dej mer för varje dag som går..jag ser en bild på dej och känner tåren rinna ner för kinden.. så kommer det va föralltid, för min bebis du betydde så mycket för mej. hur kan det va så svårt att bara acceptera att du aldrig kommer tbx :( ! men hon kommer alltid finnas i mitt hjärta och i mina minnen. hon är & kommeralltid va mitt lilla hjärta. det går faktiskt inte beskriva hur jobbigt det är att förlora sitt husdjur fyfan säger jag det värsta som finns.. har nog aldrig gråtit så mycket som den dagen molly flög till himlen. visste inte vart jag skulle ta vägen. hållde om henne till hennes allra sista andetag & sa att hon skulle kämpa och att jag älskade henne. skriver det här med gråten i halsen. du titta på mej med dina fina små ögon den sista timmen innan du försvann ur mitt liv och den stunden kommer vara en stund för livet.
min underbara sötaste lilla ängel, vila i frid du kommer alltid finnas i mitt hjärta, du är mitt lilla hjärta min bebis, nu då föralltid. kommer aldrig glömma dej kommer finnas kvar inom mej tills jag inte lever längre. ♥ du betydde så mycket för mej :'( sov sött och kom ihåg jag älskar dej till slutet..



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0