sjukt rolig dag med bästa sofia

Efter skolan tvinga jag med bästavän Sofia jangard till stallet haha :D hon älska det host haha ne men det var roligt , visst hunnie ? :D innan vi drog till stallet stanna vi vid ica smedby eftersom det va ica dagen , värsta gaaangsters va vi ! ;o
men vi köpte energidrink & lite godis med oss till stallet.
allafall sjukt rolig dag !! vi va i stallet från 4 till halv 7. lite gulliga bilder från dagen som jag lägger upp i inlägget , men orkar inte redigera alla ;)




bästa steffi somjag ska tävla på söndag! :D Pebbles på bilden :)


Sofia & kissemissen


me & kissen


Jag & Qula ♥


Tripp Trapp Trull HAHA !


hihi gulligt värre alla kisar för solen , eve , jag ,sofia :)


min dag var bäst hoppas alla haft en bra dag ,& imorgon är det fredag yees !


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0