one day

Drog hem vid 3 på cykeln min. drog direkt till eves stall och fixa där och sedan red vi ut i det sjukt underbara vädret barbacka och snacka om allt. sedan hem och efter en halvtimma kom kusin & gänget så käka vi lite och va ute ett tag. drog senare in till stan med eve, kom hem halv 12 med världens värk efter allt cyklande dom senaste dagarna.

mitt liv är ett enda kaos nu, tjuter varje kväll, vill bort häirfrån, vill få allt som vanligt igen. men får göra det bästa av det för inget kommer bli som vanligt igen.

imorgon tar jag allafall cykeln till nfk klockan halv 9, min älskade vän emma tärning ska även rida imorgon!
bilder från idag, bilder på fölet kommer imorgon, missa inte världens sötaste!!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0