första april

Kan ju börja med att jag fortfarande är sjuk, har varit hemma sen i tisdags alltså 4 dagar & jag som hade sett fram emot den här helgen, så blir jag sjuk!
Skulle igentligen gått på lokalfest ikväll men det är bara att gömma, får hoppas på att jag orkar med Royal imorgon.

Det enda dåliga med royal är att jag inte hunnit kolla/köpa kläder till det, men kanske bli att låna av eve älskling! Juste hon krocka min sin moppe imorse (såg på hennes blogg) blev fett rädd trodde hon hade skadat sig men det verka inte som så & hoppas allt blir bra med moppen nu med gumman!

förövrigt hatar jag att vara sjuk & ligga hemma och glo på teve i min säng, känns liksom liiiitee långtråkigt!

Idag gick jag även upp klokan 7 & duscha för att jag frös så j*vla mycket, dumma feber :(

Aja nu ska jag se på BB eftersom jag somna innan det igår!

pussN


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0