fullt upp

Rubriken.. igår han jag inte blogga på kvällen eftersom jag kom hem klockan 12 typ från arkösund, döds trött tjej igår! Allafall så åkte vi lite båt lite i arkösund & navigera och la ut kurser och sånt, sen skrev vi provet & vilka tjejer är grymma om inte min älsklings Ellen & jag som klara det!! så skönt, förfarbevis check.

Kan berätta lite kort om dagen igår, cykla till skolan med världens ångest om hur jag såg ut, fick reda att jag än så länge klarat mig bra i engelska nationella, efter gick jag med leyla, emma & sofia till Jen & Berrys där ungefär alla på stan var ? eftersom det var gratis glass, drog direkt därifrån med cykeln hem åt lite & mamma skjutsa mej till stallet, gjorde provet i stallet! sen hem och fixa ihop mig på en halvtimma & sedan dra till arkösund :)

Kort om dagen idag..cykla själv till skolan i regn & blåst ush, men har lovat mej själv att börja ett nyttigare/bättre liv, wuhuu. allafall satt med nationella i engelska i hela 80 min & skrev en uppsats som gick okej! Sen stan på lunchen med babsen calle, philip & emma. Sedan tillbaka till skolan & redovisa kurs, som rent ut sagt gick skit men får skylla mig själv eftersom jag börja läsa på begreppen idag precis innan seminariumet :)

och nu sitter jag här hemma efter en vääldans seg cykeltur hem, haha har lika stressigt idag, ska dra mit mot stallet med cyekeln (igen) om 5 min. Sedan vara där till 4? sedan hem & plugga och ikväll springa!

2 fullproppade dagar & jag fortfarande lever! och har blogglusten uppe, wuhuu, hoppas ni andra har haft en skön dag än så länge♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0