home!

Kom nyss hem från lindö, tack min underbara vän emma för en bra dag, du är guld värd!
Allafall så kom jag dit och det första vi gjorde va att typ somna i soffan en havltimma sedan till affären oh handla. sedan laga mat, myys! åt med emmis oh hennes mammi världens godaste mat som vi hade lagat, duktiga vi hjärtat :)

Drog senare ut på våra coola cyklar i lindö och cykla förbi en busshållsplats nere vid hanmnen och där sitter amanda, nicole, julia, felix oh alla som sedan skulle vidare till nån fest hos bea? ae vetifan. men Emma & jag drog vidare och träffa Calle babe & Eve. sedan frös emma och jag så j*vla mycket så vi 2 drog hem till Petter där vi (jag) kollade på bröderna karlsson haaha precis min humor! ;)

Nu är jag dödstrött ska gå och tvätta bort sminket och sen sätta på nån bra film, och messa finaste.

jaa äntligen få sova ut imorgon, längtat typ. oj långt inlägg, läs det ni orkar.
kameran följde även med till emmis..






nothing ever gonna stop me!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0