jag lovar jag ska bli en bättre människa

Kan säga att jag är rejält trött på allt. Sitta hemma i smedby när det är fint väder ute. Vara trött & stressad hela tiden. Trött på skolan & även fast jag ligger efter så orkar jag inte bry mig det bara blir så.
Har inte träffat en enda vän på hela lovet typ? saknar dom alla.

ååh är trött på tidiga mornar..
måndags - gick upp 4
tisdags - halv 8
onsdags - halv 6
torsdags - halv 7
fredags - äntligen sovmorgon sov 13 timmar inatt

Var på fett bra humör tills nu när jag kolla i min kalender att jag ska vara i stallet klockan 8 till 3 imorgon, ååh jag orkar verkligen inte och på söndag ska jag även upp tidigt och åka ner till båten.

ingen kan trycka ner mig.






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0