KÄRLEK

Nu ska ni få svaret över varför jag är så himla happy!! Helt galet, jag ska gå med min älskade vän Ellen på VÄRLDSPREMIÄREN av PIRATES OF THE CARIBBEAN - ON STARNGERS TIDES på tisdag den 17/5 klockan 23.59

Filmen är 2 timmar & 19 minuter lång.

Ställde klockan den natten biljetterna släpptes på 12 , 1 osv så jag kunde kolla om man kunde boka biljetter!

Men nejnej det gick inte, så mamma boka åt mig på dagen & jag var den första som boka på världspremiären i hela norrköping, sjukt hehe. allafall sitter på skit bra platser.

Jag älskar älskar älskar filmen helt galet, jag lovar er går inte att beksriva & jhonny depp snyggingen går verkligen inte att missa! Ni som inte sett filmen, det är ett måste för er att se alla filmer,
1. The course of black pearl
2. Dead man's chest
3. At world's end

Men synd att Keira Knightley & Orlando Blom inte ska vara med i den nya filmen, aja huvudsaken är att jack sparrow är samma person!

Pirates of the caribbean 4 - On strangers tides    i 3D
19 dagar♥

Underbara spotify lista, ett måste att lyssna på!
KLICKA HÄR









Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0