lång kväll

Idag var det mys i skolan, börja med att åka bussen med älsklings sofie. Kom till skolan vid 9. Fast efter 2 min sitter jag inmurad med alla bord omkirng mej. calle och pihlip älskar att mobba mig, fast det sjuka är att jag gillar dom fortfarande! Allafall så såg vi på bio vid 10 med hela kunskap, chill! Fast efter halva filmen hacka våran film så alla fick byta salong osv kanske inte världens smidigaste sätt att en halv skola bara ska byta salong sådär mitt i en film! Aja filmen var okej, det hette "tusen gånger starkare"
Sen drog vi till mc & sedan till skolan. skön dag i skolan!

Jenny min kusin kom och hämta mig vid torget och åkte sedan hem till henne där jag var barnvakt åt thilda & harald, underbara ni! Sen kom dom hem halv 5 och dom ska få en flicka, gulligt!!

Aa och nu sitter jag här och fixar med lite bilder som jag tog med system kameran ute förut! kommer i inlägget efter sen, missa inte super söta bilder!

smygtitt hihi. ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0