onsdag

Överlevde dagen & jag hade ingen huvudvärk idag, great. På lunchen sola jag med allarabästavän evelina & vi drog en runda på stan, som vanligt. Hon skjutsa sedan hem mig efter skolan, tack babe;*

Sitter här nu med calle babes mössa på mig bara för att & lyssnar på musik, tänkte plugga lite. Vill börja springa ju men är fortfarande förkyld så det är inte så smart ;)

Vill även säga att jag har världens underbaraste klass, stoooor kraaaam till er alla! + har världens underbarste vänner, jag älskar er så himla mycket och det vet ni, evelina, sofia, sofie, ellen!

Bra dag? - Helt ok.



somsagt ingen systemkamera här hemma för tillfället.






 


Kommentarer
calle :D

de e fan en jävligt snygg mössa asså :D<3



2011-04-06 @ 14:48:18
johanna

klart calle babe;*



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2011-04-06 @ 15:53:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0