Överlycklig

Jätte förlåt för dålig uppdatering, har verkligen inte orkat, har haft massa i skolan som skulle redovisas och lämnas in osv. Men nu är det lugnt med det ett tag, eller?

Allafall så har jag massa att skriva men fattar mig kort..
Skulle igentligen åkt till LISEBERG på valborg med julia glimsö, fanny aledal & nicole berglund men nejnej hann inte anmäla mig! aja ska ju åka med klassen snart<3

Kom nyss hem från min älskade vän emma tärning där även nisse var, hon betyder mest för mig & är det finaste på hela jorden. Varit med henne sen klockan 9 imorse till 9 ikväll och det var länge sen, men kände att det behövdes för jag saknar det alldeles för mycket!

Älskar dej bruden!

Har precis kollat klart på BB & ska nu våga mitt hår tills imorgon;*

I nästa inlägg får ni se varför jag är så överlycklig heho :)




Kommentarer
Emma

Jag älskar dej massa mitt hjärta! <3

kan du lova att vi är mer med varandra fram till sommaren nu?

för sen blir de ännu svårare <3



Blogg: http://etzi.blogg.se/
2011-04-28 @ 00:08:12
johanna

Jag lovar min älskling, kommer absolut inte klara mig i sommar utan dig mitt hjärta<3



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2011-04-28 @ 19:32:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0