read if you want

Saknar sommaren 2009 mest av allt, absolut inga bekymmer, var forfarande "liten" och förstog inte vad framtiden hade att komma med. allt/alla är förändrat även jag själv och inget kommer nånsin bli som det var. man hittar dom man litar på och dom man inte klarar sig utan. allt har blivit så himla annorlunda. förstår igentligen inte vad livet går ut på ibland, men så får man inte tänka. det är det finaste vi har och det gäller bara att hitta det där knepet man så man kan leva utan att fälla tårar varje kväll.
vill bort, vill ut till gryt och bara koppla bort allt vill vara där helt ensam hela sommaren känns det som. kan nästan behöva det. förstår mer och mer vilka bekymmer som kommer komma i livet och jag orkar inte.
jag tänker för mycket ush blir rädd för mig själv ibland. måste hitta mig själv och börja leva livet precis som jag vill ha det. men det är svårt att tänka sig ett lyckligt liv så som det ser ut nu.

sommaren - 2009 allt jag vill är att få vara där



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0