want to do it all the time!

Ni ser ju rubriken..
Jag vet inte vad det är med mej & allt skrivande & bloggande helt sjukt, trodde aldrig jag skulle bli såhär beroende av att blogga. I början tyckte jag det va "larvigt" med att alla skaffa blogg & när man läste kissies blogg tänkte man liksom, vafan är det här?

Men helt plötsligt bara älskar jag det, när jag började blogga tyckte jag det kändes konstigt att sitta & skriva "med sig själv" (eftersom jag inte hade så många läsare då) Men nu har statistiken gått uppåt & jag försöker göra min blogg roligare & intressantare för mina läsare & för mig själv så att jag får mer blogglust!

Jag måste säga att jag skriver mer "allmänt" än personligt nu mot vad jag gjorde i början & eftersom jag nästan skriver lika mycket för eran skull som för min egna så vill jag jätte gärna att ni kommer med förslag om vad jag ska skriva om eller om jag ska lägga ut mer bilder, eller kanske göra en videoblogg, inte vet jag?
men ni får komma med förslag vetja! Då blir jag verkligen på topp humör :)

När jag börja blogga kunde jag sitta i timmar & tänka på vad jag skulle skriva om , nu bara kommer det upp i huvet, det har blivit som någon slags vana.. likaså med att jag alltid kollar på massa olika bloggar varje dag. Jag tänker mej liksom inte för utan jag bara gör det. Att blogga har blivit en del av mitt liv.
Är lika beroende av andra bloggar som jag är av min!


btw - saknar sommaren♥





Kommentarer
Anonym

vart haru köpit tröjan?



2011-02-24 @ 22:23:38
johanna ♥

ullared haha ;)



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2011-02-24 @ 22:34:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0