stockholm dag 1,2,3

DAG 1
Var det Gröna Lund som gällde, där vi även träffa Emma och Lucas! Åkte somsagt precis allt med syster. Insane, mitt allt hehe. Va där i 8 timmar och det räckte, var helt dööd när jag kom hem. Det var så att Håkan Hellström var där också, men missa han, trist.




DAG 2
Vakna runt 8 och gick och åt god hotell frukost! Sedan gick vi på stan ett tag och sen vidare ut till Vaxholm med en båt, båtturen tog ca 2 timmar, sedan åt vi och gick runt och kolla lite, det påminnde massa om Västkusten, jätte mysigt, vi hade även världens finaste väder! Åkte hem så vi kom hem till hotellet runt 9 och somna några timmar efter det.








DAG 3
Haha var super trött när jag vaknade,men gick och åt hotellfrukost, tog en jätte god och nyttig blåbärssmotie! vid elva gick jag, mamma och Therese på stan ett tag och sen till hotellet för att checka ut. Och sen gick vi till gammla stan i det fina vädret, jätte mysigt, tog en snabbluch på Mc och tåget gick hem vid 8 sen! Kan lugnt säga att mina fötter värkte som f*n när jag kom hem efter att jag gått i 3 dagar konstant.










Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0