äntligen SOMMARLOV

Skolavslutningen va både härlig och jobbig, både tårar, glädje och många kramar! Sista skolavslutningen på kunskapsskolan och det var ganska jobbigt tycker jag. men nu är allt över, grundskolan. lämnar även världens finaste klass som jag sent kommer glömma och min underbara lärare cicci!

Allafall så kom vi till skolan vid 5 och fick våra betyg, jag blev jätte nöjd med mitt betyg! Senare gick alla på skolan till renstömmen för lite sång och tal, sen säga hejdå till alla, speciellt åttorna som jag kommer sakna. Vädret var precis lagom också!

Så himla mycket minnen det finns, 4 år på den skolan och jag kommer ihåg allra första dagen min klass träffades, vi har växt upp med varandra och jag ångrar inte en sekund med er, kommer kännas tomt utan allt på kunskap.
Har gjort hur mycket som helst med er och jag är glad att jag lärt känna dom jag gjort och ni är underbara, alla nior på kunskap ni gjorde mina 4 år till det bästa! Åren på kunskap gick så fort, tänkt då gymnasiet, är taggad för att leva livet, så nu kör vi!!


Nu är det sommar, sol, bad, fest, grillning, mys och massa mer som väntas, snacka om att jag är taggad! Det flesta bilderna från ikväll ligger uppe på min facebook som ni kan nå om ni trycker på kontakta mig som finns högst upp i bloggen, här kommer några fina bilder på mig och mina fina vänner som jag älskar av hela mitt hjärta!





Kommentarer
Anonym

Ja du Johanna :) riktigt ur snygg klänning som verkligen sitter perffa snyggt på dig :)



2011-06-15 @ 12:06:03




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0